Dålig Update.

Ja det är ju sommar o så.
Så har vart dålig med update.
Kan säga att det inte blivit så mycket innebandy nu dem senaste veckorna.
Det har beståt av jobb o folkrace.
Var nere i vimmerby o sov kvar o tittade på folkrace.

Åkte hem o sov ett par timmar på söndagen sen var de jobb som gällde på måndagen.
Jobbade fram till torsdag kväll.
På fredagen drog jag till motala o tittade på folkrace där med.
Försökte även handla bil på fredagen men fick ingen.
Men på lördagen fick jag en 245a som gick rätt fint.
Vart rätt glad efter alla pengar jag lagt ut på anbud.
Men som grädden på moset denna vecka var väl lotto bilen jag vann.
På fredagen när jag kom ditt så köpte jag 2 st lotter på en lotto bil man kunde vinna.
O visst fan vann man en volvo 245 med finna förgasare:) Så var klart en godkänd helg:).

Innebandy då.

Vi har nu tränat sen i juni.
Vart lite halv dålig uppslutning på träningarna.
Men nu har vi haft 2 veckor ledigt.
Så på måndag drar vi igång igen.
Hoppas tjejerna kommer börja komma på träningarna.
Sen så vart vi anmälda igår till Östgötapokalen i möjby den 28/29e aug.
Garanterade 4 st matcher.
Så kommer bli intressant o se vilka lag vi komemr få möta.
Så har jag pratat med lite olika lag i våran div 2 serie om träningsmatch.
Så har fått lite olika napp. Så inom kort kommer de bli klart.

Div 2 Serien:

Vi kommer köra trippelmöten i div 2 denna säsong.
Och de skönaste av allt så hade vi tur att slippa åka till mjölby o boxholm 2 gånger.
Dem får sitta o åka hit 2 gånger.
Men vi får åka till motala 2 gånger.
O till linköping 4 gånger.
Men bättre o åka ditt än boxholm.

Tror serien kan va mer öppen iår.
Men man vet aldrig.
Men tror att ifall dem "gamla linköpingsspelarna" väljer o stanna kvar i KFUM Norrköping så tror jag att kfum norrköping kommer ta vinsten iår. Dem har värvat friskt bland Östgötaklubbarna.
Blandannat Alxendra marsh, Linda Boirdt, Johanna olsen.
O några till.
Så tror dem komemr bli farliga iår.

Fjädern har ju ny tränare inför iår. Ted ifrån mjölby. Kommer bli intressant o se ifall han kommer klara av uppgiften han får ta över efter en super tränaren som Jocke Bååth.

Men ska gå igenom lite hemsidor o se ifall några mer lag har gjort några värvningar.

Kommentarer
Postat av: Indibandizmurfs

Ny innebandyblogg! Gå gärna in och kolla samt gör gärna lite reklam!



www.indibandizmurfs.bloggplatsen.se

2010-08-17 @ 21:50:06
URL: http://www.indibandizmurfs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0